fredag 22 oktober 2010

Karlskoga..

Tindra har ju haft feber och natten till onsdag likaså så då tänkte jag att vi aldrig skulle komma i väg till Karlskoga den här veckan heller men när vi vaknade vid 8 i onsdags morse så var hon piggare.. Inte helt feberfri men jag packade ihop det sista och sen påbörjade vi färden mot Karlskoga...
Tindra var jätteduktig och sov en del efter vägen men var även vaken mycket och då sjöng vi och lyssnade på barnmusik... =)

Efter ett litet stopp på IKEA i Örebro (eftersom jag åkte fel i Västerås) så var vi framme hos mamma och pappa vid 15.30...
De kom ut och mötte oss i bilen och Tindra sken upp som en sol direkt.. =) Kul!!
På kvällen fick hon tillbaka lite feber men sen i går är hon helt feberfri... Skönt!!

I går eftermiddag tog jag och Tindra en promenad ner till stan och helt plötsligt kom det nå vitt ner på jackan på mig och jag trodde det var en fågel som sket på mig men det började hagla... Hahahaha...
Blev lite shopping på stan och mamma kom ner och mötte oss också...

I dag var det meningen att vi skulle åka till mormor på förmiddan men natten har varit allt annat än bra så vi kom inte iväg förräns efter lunch...
Tindra väckte mig redan 23.15 i går kväll och sen blev det inte så många mer timmars sömn... Eller.. Hon väckte resten av huset med och grät nåt så alldeles förtvivlat... Ja tänk om hon kunde berätta vad som är fel så skulle ju allt gå mycket lättare...
Så nån som kanske har lite tålamod att ge bort för mitt börjar ta slut... Tar ju fruktansvärt på krafterna när man inte får sova så känner mig inte speciellt pigg för tillfället....
Men men.. Jag älskar henne för det lilla trollungen...

I varje fall åkte vi till mormor efter lunch och det var jättekul att ses igen och hon tyckte det var så kul att träffa Tindra nu när hon växt till sig...


När vi kom hem så sov Tindra så jag fortsatte färden i bilen och åkte runt tills hon vaknade för jag ville inte väcka henne när hon sovit så dåligt i natt och sådär under dagen.... När hon vaknade badade hon i mormor och morfars badkar... Gissa om hon älskar det?? =)

I kväll har vi ätit tacos.. Skräll va?? Dä ä ju freda!! =)

Avslutar med lite goa bilder på trollungen....




1 kommentar:

Karin sa...

Albin sitter i knät å skickar slängisar till T! Det kommer nog snart ordna till sig med sömnen. Det är jobbigt. p&k