fredag 21 maj 2010

Fredag

I går förmiddag hade jag tänkt mig ut på en promenad men trollet vårt väckte mig ett par gånger extra natten till i går så jag var rätt trött och med andra ord tog vi oss sen en liten sovmorgon.. =) Himla skönt!!

Hela familjen åkte in till stan efter lunchen och klippte oss och jag slingade håret.. Blev nöjd! Så nu känner jag mig lite sommarfräsch =) Men tyvärr äter jag ju penicillin så jag får ju inte vara i solen så jag åkte och köpte BUS Servetter och de testade jag först i dag..
Var rädd att det skulle bli flammigt men jag tror jag skötte de rätt bra.. Ska göra en omgång till i morgon..

I går kväll fick jag i alla fall min promenad.. Jag gick mot Sikfjärden och bort mot Svartvik ända tills Per-Åke kom och hämtade upp mig för vi hade ett uppdrag att slutföra... Och det gick ju bra även om bilfärden är nåt jag kanske aldrig kommer att glömma.. Hahahahaha...

I natt har Tindra sovit otroligt bra.. Det gick hela 6 timmar mellan första nattmålet, sen 2,5 och sen 4 timmar.. Så vi märker ju att det går åt rätt håll.. Snart kanske vi kan få i alla fall "nästan" en hel natts sömn...

I dag tog jag och Tindra en promme för Robban och Christoffer satt hemma och pluggade och då passade jag på att gå ut så de fick läsa ifred... Sen for vi in till stan en sväng och handlade lite...

Ikväll tar vi det bara lugnt, Robert har fått värsta pollenchocken så han snorar och nyser om vartannat...

Vi laddar för morgondagen när vi ska på Bröllop... Det ska bli såååå kul!

Ha det bra och trevlig helg!

Kram Kram

Inga kommentarer: