söndag 16 maj 2010

Ja då var veckan slut igen då..

I går hade vi verkligen riktig sommarvärme.. Sååå fint och snacka om att björkarna slog ut snabbt! Vi hade städdag på Jonskär så Robert var med och hjälpte till.. Jag tog en promenad och kollade så alla jobbade som de skulle.. =)

Sen åkte jag och Lena in till stan med barnen för det var återvändardagar och en massa jippo på stan.. Jag köpte strumpbyxor till Tindra som hon ska ha på bröllopet nästa helg..
Vi åktehem och fikade hos Anders och Lena men jag kände att jag började få ont i mina tarmfickor.. Drack mycket vatten så jag trodde i mitt stilla sinne att det kanske kunde bli bättre...
På kvällen blev vi bjudna på mat hos dom, grillat, men då hade jag så ont så jag kunde inte äta.. Tyvärr...
Robert åkte till Bollnäs och jobbade så jag var själv med Tindra och det blev en jobbig natt.. Har i princip varit uppe varje timme... Och med min mage har det inte varit skoj...

Laufey kom efter lunch och hämtade Tindra och tog med henne ut på promme och sen hem till dom så nu har jag sovit 3 timmar!! Verkligen behövligt!! Så TACK så himla mycket Laufey!!

Nu kommer dottern hem så jag ska ta hand om henne...

Kram på er!"

2 kommentarer:

Karin sa...

Otroligt snällt av henne att avlasta dig litegrann!!! Vilken vän! Kram!

Malle sa...

Ja hon är helt otrolig! =)
Kram