lördag 8 maj 2010

Lördag hela veckan..

Var några dar sen jag var här nu men det går i ett och det är ju bara 24 timmar på ett dygn så...

I går var i alla fall Emma här och var barnvakt åt Tindra så jag tapetserade vardagsrummet och Robert höll på att måla ute...
Sååå himla skönt att få det klart... Och bra blev det oxå om jag får säga det själv... Ska ta kort och lägga ut här.. =)
På eftermiddan åkte jag, Emma och Tindra in till stan så jag köpte ett till väggord och ljuslyktor... Kommer bli såå snyggt.. =)
Vi köpte med mat hem och sen drack vi några cider och kollade på TV men vi var så trötta så det blev lugnt...

Tindra sov 5 timmar mellan första målet i natt och det var såå skönt.. Men sen började hon gnälla lite och då la jag henne på mitt bröst och sen sov vi igen.. =)

I morse började jag och Tindra med en timmes promenad i solskenet, sen gick vi hem och städade och gjorde oss i ordning för Stig, Monica, Lizette, Daniel och Cornelia kom och hälsade på..

Vi grillade och åt gott! Så nu är vi mätta och belåtna...
Tindra behövde inte ligga många minuter innan faster Lizette var där och hämtade henne.. =) Hon kommer bli såå bortskämd med att bli buren så.. =)

Faster Lizette och Tindra



Kusin Emilia och Tindra myser =)



Nu blir det inte många knop till idag...

Gonatt!

Inga kommentarer: