onsdag 5 maj 2010

Fullt upp....

Har gått och blivit förkyld och fått ont i halsen.. Inte alls kul! Och samma skit har Tindra åkt på så vi var till läkaren med henne i går eftersom hon har varit lite tungandad men det var en ren förkylning..

När vi kom hem skulle Tindra och jag ta en promenad men vi fick med oss Simba så det blev ingen långpromenad.. Men han är allt för go min älskade kissekatt... =) Snacka om trogen sin mamma.. =)

Natten har gått lite sisådär.. Det går bra fram till 02-03 på natten men sen ska hon vara vaken i princip varje timme.. Och hur go i huvvé blir man då tror du?

I dag tog Robert med Tindra in till stan så då hann jag duscha, tvätta en maskin, putsa alla fönster inne och dammsuga.. =) Så skönt! Fast egentligen borde jag ha gått och lagt mig och sovit.. =)

Efter lunch kom Tindras farmor hit och hälsade på så då grillade vi och sen passade jag på att stryka alla gardiner och satt upp dom i uterummet.. Snacka om att lite gardiner gör så mycket.. =)
Vi hann även med en promenad trots min förkylning och huvudvärk..

Nu är jag färdig för sängen så gonatt och tack för i dag!

1 kommentar:

Karin sa...

Utvecklingsperiod nr 3 - du läser väl i boken darling?? Puss!!!