onsdag 19 maj 2010

Tindra 3 månader!

Ja i dag är det alltså 3 månader sen jag låg där på BB och Tindra kom till världen.. =) Tiden har verkligen gått i raketfart och det syns ju om inte annat på att våran älskade lilla trollunge har växt så det knakar...
Och i dag kom även jackan som mormor köpt till Tindra, den jag letade efter över hela Sverige.. Så syrran skickade hit den.. TACK till er båda! Foto kommer på prinsessan sen.. =)

Idag tog hela familjen en liten tripp till Bollnäs.. Vi var på Elgiganten för jag hade hittat en kamera i veckans annonsblad på deras hemsida... MEN.... Dels var kameran slut där OCH den kostade 800 spänn mer där än i alla andra butiker för de följde inte alltid annonsbladen???? QUE???? Värsta miffot fick jag prata med och självklart ifrågasatte jag varför men han svarade att de mindre butikerna inte alltid hade erbjudanden.. Jag bad killen att han skulle ringa butiken i Hudiksvall och kolla om de hade kameran där och priset... De hade kameran i lager OCH där gällde annonspriset!!! Var ju bara tvungen att fråga killen om Hudik räknas som storstad men då hade han inget svar längre...
Ja jag säger då det...
I varje fall köpte Robert 3 par nya skor... Snygga som satan och bra pris var det på dom....

Bästa Laufey kom förbi en sväng i kväll... Meningen var att hon och jag skulle åkt på "hemligt uppdrag" men det blev inget av det... Får bli en annan dag.. =)

Nä, nu ska jag nog göra kvällen snart... Har fortfarande ont i magen men är i alla fall på bättringsvägen känner jag... =)


Natti natti!

Inga kommentarer: