måndag 31 maj 2010

Sommaren närmar sig med stormsteg...

Ja då var det måndag igen då och i morse åkte Robert till Sundsvall tidigt... Så vid 06,30 var jag uppe och gav Tindra mat och redan vid 08,30 var vi klara för avfärd med dagens promenad.. I dag följde Lena och Hampus med, alltid roligare med sällskap, men de senaste gångerna jag gått själv har jag pluggat in headsetet i öronen och poppat musik på högsta volym...
Det blev i alla fall 9 km rundan idag med... Känns sååå skönt att den inte är "jobbig" längre utan det går av bara farten...

Gick ju den i går med så nu känner jag mig riktigt flitig... =)

Efter prommen i går åkte vi in till stan och handlade lite... Köpte bl.a. gröt till trollet så i går fick hon sin första smakportion med gröt.. =) Gott sörrni! =) Bild kommer senare.. Orkar inte idag.. =)

Åter till dagen...
Tindra och jag var på stan en sväng innan vi var på BVC för vägning och mätning.. Ja... Hon växer och växer... Och äter och äter.... Bäst hon stannar upp med vikten nu så hon kommer i dopklänningen... Och så syrran orkar hålla henne.. =)

Ikväll kom Laufey hit och hjälpte till att göra ett riktigt röj!!! Skriver inte i dag vad vi gjort eftersom det ska bli en överraskning till Robert.. Han är ju i Sundsvall och tentar just nu... Var i alla fall helt slut när vi var klar så då var vi välförtjänta av lite bira.... =)

Nu har lillskruttan nyss fått mat.. igen... så snart sover hon... Och jag med...

Natti natti!

Inga kommentarer: