torsdag 27 maj 2010

Vilket jävla skämt!!!

I går var vi in till stan på förmiddan.. Det var LAGERRENSNING på Jysk så vi var där o shoppa lite handdukar bl.a. Sen fick Tindra en flytväst så nu kan vi lägga i båten och ta en tur så fort värmen kommer.. =)
Vi åt lunch på nya Thai vid E-Center.. Var helt okej även fast biffen inte smakade sååå bra...

På eftermiddan trotsade jag tröttheten som kommit över mig och gick på promenad med Tindra.. Tog 9 km rundan igen och det gick av bara farten.. På tillbaka vägen stannade Laufey och Björn med bilen så Laufey gick med mig resten av biten hem...

Vi gick hem och åt lite tårta och drack ett par glas vin.. =) Vi var ju tvungen att fira att jag slutat med penicillinet.. Hahahaha... Ja, vi kommer nog få mycket att fira i sommar.. Vi måste ju bl.a. "inviga" vårt nya tält och sen måste vi nog "inviga" deras nya altan.. =)

Kvällen avslutades med att kolla på Schlagern, men vilket jävla skämt!!! Bättre att lägga ner än att visa nå dyligt!! Ja, Sverige var väl i alla fall en av de bättre och så gick hon inte vidare!! SKAM!!

Nä, nu ska jag in i duschen sen ska vi i föräldragruppen träffas med våra barn i dag, ska bli superkul!!

Trevlig helg sup och svälj!

Inga kommentarer: