fredag 14 maj 2010

Va, redan fredag?

Ja det är ju otroligt vad dagarna går fort... Hinner ju inte med nåt längre... Och ja jag erkänner... Jag kunde inte stå emot trycket längre utan hamnade i alla fall på Facebook som jag sa att jag INTE skulle gå med på men så mycket kunde jag stå emot alltså... Not.. =) Så lite därför är det ju med att jag inte skriver här varje dag men jag lovar att bättra mig... =)

Har varit ute på långpromme varje dag.. Har tagit dagliga rundan på ca 9 km... Men jag skulle vilja kolla exakt hur långt det är runt...

I dag har det åskat!!! Och regnet stod som spön i backen i morse.. Helt otroligt men det är väl bara att vänja sig..

Vi var in till stan en sväng och handlade och sen tog vi en promme ner till bästa Mia och Uffe och Kevin och Agneta och Christer... Tänk vilka underbara människor! Ni är så goa så.. =)

Ikväll skulle vi bara vara hemma och mysa men för bara ett par timmar sen ringde de och frågade om Robban kunde rycka ut i sista minuten och jobba i kväll så det ställde han upp på... Blev ju bra betalt med så kort varsel så då kanske jag kan få lite veckopeng i morgon.. =)

Nä, Tindra vaknar så jag måste ge henne mat...

Trevlig helg!

Puss & Kram

Inga kommentarer: