lördag 29 maj 2010

Lördag

I går var jag och Tindra till BVC och träffade de andra mammorna med deras barn som var med i vår föräldragrupp.. Jättekul att kunna ses igen! Vi skulle egentligen vara en bland de sista i gruppen att få barn men fick först så Tindra är ju några veckor äldre än de andra barnen... I varje fall ska jag och två tjejer tills ses även nästa vecka... Kul Kul!!

Hann med en långprommis när jag kom hem... Skööönt!

Det har kliat i hårbotten på mig nåt så fruktansvärt senaste veckan så jag har börjat fundera på om jag hade fått löss eller om det var de små jäkliga knotten som redan börjat komma men sen när jag skulle duscha i går kväll fick jag se att jag hade en massa utslag på kroppen, under armhålorna, på magen, under fötterna och sen började det på händerna och i handflatorna så det kliade och sved som attans...
Det blev en jobbig natt så i morse gick jag upp och ringde rådgivningen.. Fick en tid på förmiddan.. Hade fått nässelutslag av penicillinet jag ätit så jag tål inte det... Det var en ovanlig och sällsynt åkomma... Och självklart fick jag det... =) Så nu går jag på tabletter igen men tack och lov hjälpte de direkt så jag kliar inte ihjäl mig längre...

När jag kom hem tog vi hela familjen en promenad... Robert stannade hos en kompis efter vägen men jag fortsatte mina dagliga 9 kilometer och gick sen tillbaka och plockade upp han på hemvägen.. =)

Robert har åkt och jobbat och jag har badat min älskade trollunge.. Hon verkligen älskar att bada och låg och skrattade hela tiden i dag... =)

Jag är supertrött så jag ska nog gå och lägga mig snart jag med...

Ha det bra!

Kram på er!

Inga kommentarer: