lördag 1 maj 2010

Lördag!

Hade en supertrevlig fredag kväll hos Anders och Lena med Laufey, Björn, Eva och Lennart.. Vi grillade och åt gott sen tog vi en promenad till Kröken och kollade på majbrasan.. Frös som fan så jag och Tindra gick tillbaka till Anders och Lena tidigare.. Sen åt vi Laufeys goda isländska semlor.. SÅÅÅ GODA!!!

Vid 23 tiden knallade hela familjen hemåt då John Blund hade kommit o knackat på.. =)
Tindra vaknade först vid 2 i natt så det gick 5 timmar mellan maten, kanon!!

I dag har jag varit och provåkt folkracen jag ska köra nästa helg... Det gick bra en stund innan gasvajern gick av och nå mer pajade.. =) Tur att det blev nu och inte nästa helg.. =) Men det sitter i ryggraden sen förr kände jag.. =)

Efter lunch tog Lena och jag vår dagliga runda.. Trots att det tog emot riktigt mycket i dag men vi kämpade oss igenom den..
På eftermiddan gick jag och Tindra ner och hälsade på Mia & Uffe & Kevin och Agneta och Christer.. Kul, för det var ett tag sen vi sågs...

Nu ska jag gå och lägga mig med Tindra för jag är skittrött! Robert jobbar så då passar jag på att lägga mig tidigt.. =)

Sov gott!

Inga kommentarer: