måndag 10 maj 2010

Heldag!

I morse gick Tindra och jag upp tidigt för Robban drog iväg strax efter 05 mot Sundsvall.. Så när klockan var 9 var vi klara och styrde kosan mot Bollnäs...
Jag och Tindra började med att ta en shoppingtur.. =) Hittade skor till mig som jag ska ha på bröllopet och dopet och en kofta till mig...

Sen for vi hem till Karin och då gick jag, Tindra, Karin och Albin till Lilla K och käkade lunch... Jättegott! Sen fortsatte vi promenaden till Lokaldelen och hälsade på.. Alltid lika roligt att komma dit och nu är ju även min gamla chef tillbaka som FC... Jag hade verkligen bra arbetskamrater där och saknar dom... =)

Vi gick tillbaka till Karin och då kom även Pilla så vi fikade.. Helt plötsligt var klockan 16,30 så det var dax för oss att bege oss hemåt...
Vi stannade till på E-Center och handlade lite innan vi åkte hem...

Himla mysig dag om jag får säga det så nu ligger Tindra och sover över axeln på mig... Och jag somnar nog gott i natt jag med...

I morgon ska jag återigen upp tidigt och träffa några av mina nyaste gamla kollegor... Sen besök på BVC...

Avslutar med ett kort på godingarna... =)

Tindra och Albin



Trollungen

1 kommentar:

Karin sa...

Tack för igår! Vad söta dom är!!! Fast Abbe ser lite missnöjd med att Tindra nyper honom i bröstvårtan ; )) Kram!!