onsdag 26 maj 2010

Kors i taket

Jag slår på stort i dag och kommer med två inlägg... Det var längesen dé! =)

Började ju dagen med en långpromenad.. Tog långa turen på 9 km, i med headsetet, musik på högsta volym och sen traska jag iväg... Men grejen med det är ju att man hör ju inte omvärlden med musik i öronen och helt plötsligt kom en bil upp jämsides med mig och stannade.. Jag höll på att skita ner mig eftersom jag gick i min egen lilla värld men det var bara Lena som kom och ville prata lite.. =)

Ja ja.. Hem och åt lite lunch sen kom Pilla och hälsade på så då tog vi en promenad till fast inte långa turen utan denna tur blev "bara" 40 minuter.. =)
Så skönt att röra på sig...
Hade ju som mål att gå ner 10 kilo till dopet men det kommer jag inte klara men jag har gått ner 4 till i alla fall så nu har jag "bara" 3 kilo kvar till inskrivningsvikten när jag blev gravid... =) Går ju framåt i alla fall.. =)

Lovade ju en bild på vår nya trädgårdspaviljong så vassego! =)

Här kommer det nog bli många och långa nätter i sommar =)



Vet inte vad som är så intressant i taket =)



Trevlig afton hörrni gott folk!

2 kommentarer:

Karin sa...

Ja varför är det så jävla trögt att gå ner dom där förbannade kilona - spelar ingen roll att man äter som en fluga och tränar hela tiden... Det är bara att bita ihop... Kramkram!

ps: Jag vet att det inte hjälper att äta som en fluga - ville bara överdriva för att få lite kraft i kommentaren... ds

Anncha sa...

Bra jobbat....Bara 3kg kvar WOW!!
Kanon! =)
Men dom kommer att försvinna snart :)
Kram