tisdag 1 juni 2010

Slappdag..

Tänkte jag skulle fortsatt mitt röj här hemma i dag men jag är så slut i armarna efter gårdagen så i dag blev en vilodag istället...
Tindra och jag tog våran runda på 9km och sen har jag suttit i solen och bara varit... Skönt de...

Och idag kom äntligen klänningen jag väntat på så länge... Den jag ska ha på dopet.. =) Har inte provat den än men jag hoppas den passar..

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen far vi in till stan och hämtar karln för han kommer hem i dag.. =)

Här kommer lite bilder på gotrollet vårt =)

Första smakportionen med gröt =) Mumma dé!



Charmtrollet vårt =)



Finast



Sitter bra i Björns knä =)



Nä, duschen kallar.. =)

Ciao!

1 kommentar:

anncha sa...

Oj va stor hon såg ut på bilden m mössan =) Tycker inte det va längesen vi sågs hos CARINA =))

Hon växer så det knakar!!