torsdag 3 juni 2010

Äckliga möss!

I går när vi vaknat gjorde jag ett jäkla ryck hemma igen... Fick hjälp att bära ut alla möbler på gräsmattan från sovrummet, sen kom Eva och hämtade Tindra och gick på promenad och jag drog igång och slipade väggarna i sovrummet och målade sista väggen som inte var klar...
Svetten rann och armarna värkte av allt slipande och rollande men nu så... Nu är det klart! Skööönt! Möblerade om lite oxå så Tindra fick en egen hörna i sovrummet...

Tindras lilla hörna i sovrummet =)



På eftermiddan kom först Bettan och Tilda och fikade och sen kom Pilla...
Pilla och jag tog en promenad sen men jag fick sååå himla ont i ryggen, det bara låste sig så det blev bara Kastviken runt...

I morse höll jag på att trampa på en musjävel igen när jag kom in i köket... Trött jag blir på att våra djur inte fattar att man INTE ska ta med sig sina byten in genom kattluckan... Men det var väl inte sista gången det hände.... SUCK!!

Till och med svansen var av på det lilla äcklet!



Strax efter lunch körde Anders in mig och Tindra till stan och hämtade min bil sen for vi hem till Ingela, Christian och Hugo. Jag, Ingela och Jennie träffades med våra kids.. Himla skoj och mycket trevliga "tjejor" från föräldragruppen =) Så kul att lära känna nya människor!

Åkte och hälsade på Anneli och Tony senare innan jag hämtade Robert på station...

Nä, nu ska jag nog försöka lägga mig...

Natti natti!

1 kommentar:

Karin sa...

Trevlig helg Malin! Jag har kommit hem och överlevt Sthlm... ett antal tusen fattigare dock ; ((