fredag 18 juni 2010

Men jag då??

Ja jag skulle verkligen behöva lite egen tid kan man lugnt säga... Har inte fått sova på 3 nätter och nu kan jag verkligen lova er att jag är fucked up i skallen!!

Felet vi gjort den här veckan är att vi börjat blanda i Baby Semp 2 med Nutramigen som Tindra äter och det gick inte alls med trollets mage och det får vi alltså sota för nu... Hon har skrikit och skrikit så i förrgår återgick vi till enbart Nutramigen igen men då tar det ju några dar innan allt rättas till i magen..
Jag hoppas verkligen att detta var sista dan och att vi får sova i natt för annars vet jag inte vad... Har inte kunnat sova på dan i dag heller för i morse gallskrek hon så då gav jag mig ut i hällregnet och gick med henne så då somnade hon till slut och sov kanske 1,5 timme.. Och från 11,30 har hon kanske sovit en timma allt som allt... Hon måste ju va helt slut stackarn...

Tog mig i alla fall in till stan en sväng innan stängning och handlade lite sommarkläder åt Tindra.. Fick en hel del fint... =)

Nu sover hon i alla fall och vi ska snart äta och sen ska jag försöka sova jag med...

Trevlig helg!

1 kommentar:

Karin sa...

Trevlig helg Malin! Det brukar vända när det är som värst ; )) Vi får hoppas på det! Kram