tisdag 8 juni 2010

Rensat....

I går träffade vi ju prästen och gick igenom allt inför dopet på lördag.. Nackdelen med det hela är ju att vi är 3 st som ska döpa samtidigt och det tycker jag inte är speciellt kul men det är ju bara att gilla läget...
Det kommer bli fint i alla fall med goda bakverk som Laufey sliter med.. =) Och hoppas på sol med... =)
Dan gick så otroligt fort så vi hann inte mycket innan det redan var kvällen...

I morse hade jag ett möte inne i stan 10,15 så jag var uppe och i farten tidigt..
Mötet gick bra och jag kommer ha en spännande höst framför mig.. =)

När jag kom hem drog vi igång och rensade grejer... Packade hela bilen full som jag och Tindra åkte in med till Mia´s Prylbod nu innan stängning... När vi kom dit fick jag se att det var inlämningsstopp i 2 veckor men de var snälla mot mig så jag slapp åka hem med alla grejer igen.. =)
Passade även på att handla lite blommor på torget av Göteborgar´n...

Tog med Thaimat hem så vi åt med Laufey och Björn... Gott!!

Nu sover lillskruttan och jag sitter här en sväng innan det är natta.. =)

Avslutar med lite nya kort...

Busungen =)



Gofisen



Gröt är gott =)



Klar för natten



Tindra och nya sängmobilen med Nalle Puh hon fått =)



Mammas goding i nya mössan hon fått av Ingela



Vår vän Uffe bygger bänkbord... Skitsnygga, rejäla och billiga!! Bara å beställa o köpa =)



Nu är det inte många dar kvar innan mormor och morfar kommer hit och sen blir det full fart resten av helgen.. =)

Inga kommentarer: