onsdag 16 juni 2010

Som en påse nötter....

Natten har varit en natt som jag helst vill glömma... Tindra vaknade redan vid 01 och skulle ha mat och sen fortsatte det varannan timme så när klockan var 06,30 i morse gick jag upp med henne och satt henne vid TV:n och jag bäddade ner mig i soffan och tvärdäckade... En liten stund i alla fall för sen sa fröken till att hon inte ville titta på barnprogram längre.. =)

Hon fick mat igen vid 8 sen somnade hon vid 9 igen och då passade jag på att gå och lägga mig igen jag med... Fick sova till 12!!! Och det var mycket behövligt kan jag säga... Och under de timmarna hann Robert roa Tindra, ge henne mat, göra sallad till lunchen och diska...

När jag väl kommit ur sängen och vaknat till liv gick jag och Tindra på promenad och vi fick med oss Lena och Hampus oxå.. =) Orkade inte med långa rundan på 9 km idag utan det blev nog i alla fall ca 5 km...
Jag mår ju inte speciellt bra överhuvudtaget just nu... Är förmodligen åt helvete feldoserad med Levaxinet så jag har svettningar, huvudvärk, sover dåligt, är fucked up i huvvét o ja... Kan inte bli värre just nu...

När vi kom tillbaka från prommen satt vi oss vid dukat bord och fick lunch.. Gott!!

Resten av eftermiddan har inte hänt så mycket, bara varit... Väckte lillskruttan förut så hon inte skulle somna så sent i kväll men då ni... SHIT vad förbannad hon blev på mig... =) Försökte fjäska med gröt först men det gick väl inget vidare i dag och sen badade jag henne och det tycker hon ju är skönt... Drog ut in i det längsta på kvällsmaten men vid 18,30 fick hon äta och sen somnade hon vid 19,30... Får se hur länge det går i natt innan hon vill ha mat igen... Så jag tror jag ska passa på att gå o lägga mig nu så jag får sova en stund...

I går kväll kom i alla fall Janne hit och skulle gratulera Tindra för han kunde inte närvara vid dopet... Tindra fick en MEGASTOR bukett med Röda rosor och två andra vita blommor till!! Fick dessvärre dela upp buketten i två vaser för här hemma finns ingen så stor vas.... Luktar otroligt gott!!!
Robert kom hem senare för han var med Anders och kapade ved hela eftermiddan och kvällen...

Nä, nu ska jag allt ta kvällen...

Natti natti!

1 kommentar:

Karin sa...

Oj vad jobbigt! Hoppas att du mår bättre snart och att lillfisan sover längre perioder på nätterna : )) kram!