måndag 21 juni 2010

Midsommarveckan

I natt gav jag Tindra mat strax före 01 och sen vaknade hon först vid 6 i morse men då fick hon bara nappen och sen gick vi upp strax efter 7 så det blev en mycket godkänd natt... =)

Förmiddan tillbringade vi ute i solen, Robert snickrade och jag målade.. Snyggt blir det när det blir klart... =) Tindra sov men vaknade om vartannat och då var det tur att jag är tjej för jag buttade vagnen fram och tillbaka med ena handen och målade med andra =)

På eftermiddan grillade vi med Anders, Lena och Hampus... Gott gott!!

Sen åkte jag in till Active Sportsclub och var med på ett spinningpass.. Ååå vad skönt att äntligen få komma i gång igen.. Så jag ska försöka vara med på passet på måndagkvällar och sen köra ett eget pass mitt i veckan så jag får upp konditionen.. För i slutet av augusti kör jag i gång med ett eget pass i veckan är det tänkt.. =)

Nu sitter jag nyduschad och slöar i soffan... John Blund är på väg så det är dax att möta upp han snart.. =)

Ja resten av veckan kommer väl gå undan.. Inte många dar kvar till Midsommar nu... Är uppbokad varje dag nu... I morgon ska jag och Tindra träffa Jennie och Viggo, onsdag kommer Pilla och Karin hit för då ska vi dricka champagne och bli full i huvvé =) Eller hur tjejer?? =)
Torsdag lär vi handla inför Midsommar... =)

Så vi hörs när vi hörs!!

Natti Natti

1 kommentar:

Karin sa...

Jajjemänsan det stämmer det Malin ; ))