torsdag 24 juni 2010

Karatefylla....

I går var det dax!!! Fick ju en champageflaska av Karin när jag slutade på Lokaldelen och den skulle vi dela på nu i sommar sa vi eftersom bägge två var gravida i höstas så i går var dagen D här....

Champagne



Gott i glaset =)



Pilla och Karin kom framåt kvällen och vi grillade och åt en massa gott! Robert var också med och åt men sen tog han med sig Tindra och gick till Anders och Lena..

Och ja... Visst har jag druckit lite vin efter att jag fått Tindra men inte varit full.... Förräns i går... Värsta karatefylla kan man milt säga.... Champagnen gjorde ju sitt men även rödvinet....

Karin på väg på promme



Skratten var många och långa ända in på småtimmarna....

Kan ju säga att jag vaknade med kläder och jackan på mig i gäststugan i morse... Say no more.... =)

I dag har jag ju mått som jag förtjänat men Tindra och jag tog en middagslur och sen blev jag piggare.. Har i alla fall varit ute och gått två gånger och det var skönt!! Nu ska jag äta lite glass och sen är det natti natti så jag är pigg i morgon när det är Midsommarafton... =)

1 kommentar:

Karin aka Tillbringaren sa...

Tack för senast! Ja vad säger man... roligt hade vi! Galna var vi... haha... Hoppas att ni får en bra midsommar, verkar ju ha tur med vädret iaf : )) Kram på Dig!