måndag 7 juni 2010

Tiden går så fort...

Ja jag hinner inte med... Helgen har ju bara svischat förbi och mig har ni inte sett skymten av här.. =)

I fredags åkte jag och Tindra in till stan för 10,30 skulle vi på Babymassage.. Det var bara jag och Tindra och Jennie med sin Viggo som kom till träffen.. Lugnt och skönt med andra ord.. Tindra tyckte det var jätteskönt att få massage och jag glad att få lära mig.. Gör ju att man kommer närmre sitt barn och få de där mysstunderna ihop.. =)
När vi var klara där kom Ewy och hämtade oss och Tindra skulle få sitt 3 månaders vaccin.. Hua... Stackare alltså.. Tack och lov var de två som stack i varsitt lår samtidigt och trollet skrek och jag höll på att börja grina för jag tyckte så synd om henne men det gick bra i alla fall...

Jennie och jag hade en riktig mysfredag med våra barn och gick sen på Krysset och åt lunch.. Sen blev det en promenad genom stan, kollade in tivolit som hade kommit osv...

När jag kom hem blev det ju självklart en långprommis och sen gick jag förbi hos Mia och Uffe nere i stugan...
Uffe har byggt ett trädgårdsbord till oss som levererades i fredags.. Skitsnyggt!! Kort kommer.. =)

På kvällen kom Laufey och hälsade på.. Jag var ju allena hela dan då Robban först var i Sundsvall i skolan, sen vidare till Sthlm och köpte bil och direkt till Bollnäs och jobbade på kvällen så han kom hem sent på fredag natt eller om man ska säga tidigt lördag morgon.. =)

I lördags började jag och Tindra dagen med en promenad... Sååå skönt i det vackra vädret...
Emma kom och ville ta med Tindra så det fick hon göra och vi blev bjudna på korv med bröd hos Anders och Lena...

Dagen rullade på snabbt och på kvällen var vi barnvakt åt Hampus så Anders och Lena kunde cykla till Albertina och äta och dricka gott! =)
Robert och jag grillade och delade på en flaska rött... Eller.. Ja jag drack nog mest.. Sen när A och L kom hem fick jag en Malibu drink och vi spelade kort... Så när klockan slog midnatt var det dax att knalla hem över stenhällen med Tindra sovandes i vagnen...

Var väl inte värst pigg i går... Hmm... Kan inte förstå det.. =) Så det blev inte mycket gjort här inte...

Nu ska vi äta frulle sen ska vi in och träffa prästen...

Ha en fin dag!

Kram

1 kommentar:

Karin sa...

Verkar som du haft en bra helg : )) Jo, en fråga, är det bara på bvc i Bollnäs som man ger sockerlösning med "medicinspruta" i munnen samtidigt som de sticker?? Klara har ALDRIG skrikit då... fattar inte varför inte andra BVC:s tar efter detta snilledrag! Abbe har ju inte vaccat sig än. Så det återstår att se om sockertricket funkar på honom också : ) Kram å ha en härlig vecka!