lördag 19 juni 2010

Tindra 4 månader!

I dag blir trollungen 4 månader! Tänk vad tiden gått fort..

Tindra nyvaken i morse



Färdig för promenad med nya fina koftan från morbror Staffan och Birgitta.. Såå fin =)



Sover middag



I natt har vi i alla fall fått sova hyfsat.. Jag var uppe vid 00-tiden och gav henne mat och sen var Robban uppe vid 04-tiden imorse.. Så jag hoppas verkligen det börjar rätta sig till nu igen...

Tindra och jag har gått på den dagliga 9 km prommen.. Nu var det i och för sig några dar sen jag gick men jag behövde ut o rensa skallen kände jag och då är det skönt att gå i skogen och låta tankarna snurra fritt...

Nu har jag precis tittat på Kronprinsessan och Daniels bröllop och ska nu börja förbereda tacosen för kvällen.. Lena och Anders och Hampus kommer och käkar med oss... Lena och jag ska nog ta oss varsin "busgrogg oxå"... eller två... =)

Ha en fin lördagkväll!

Inga kommentarer: