söndag 4 oktober 2009

Besök på Djurskyddet..

Vaknade i morse med sprängande huvudvärk och ont i halsen och det var ju inte bra.. Jag varken kan eller får bli sjuk nu när jobbet är så nytt.. Så i dag har jag försökt tagit det det lugnt.. Men jag och Laufey hade i alla fall bestämt att vi skulle åka till Djurskyddet och hälsa på Bruno så det gjorde jag...

Det var Öppet Hus på Djurskyddet idag så det var en hel del folk där och Agneta som har Bruno hemma i sitt hem som "jourfamilj" hade tagit med Bruno i dag.. Han hade vuxit till sig och var såå fin... Jag hade köpt med mig kattmat och kattmjölk till lillkissen och Laufey hade köpt kattsand, filt och leksak...

Lilla Bruno som växt och blivit så stor..



Ligger och njuter i soffan



När vi kom hem la jag mig i soffan och har slappat, läst tidningar och kollat på TV.. Har börjat elda så det blir varmt och skönt här inne...
Och sne har jag ätit kärleksmums... Hmm... Inte bra inte för det har ju inte slinkit ner en bara... =)

Ska ligga och kurera mig här resten av dagen och kvällen.. Och vänta på att "Ensam mamma söker" börjar...
Behövde inte ens laga mat i dag utan det gjorde älsklingen så det blev ugnspannkaka.. =)

Ha en fortsatt bra söndag!

Hejdå bloggen!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Gullig misse!!!

Malle sa...

Ja men visst är han sööt =)