söndag 18 oktober 2009

Sovmorgon...

Vaknade faktiskt 09,30 i dag och det var skönt... Men... Sotiz väckte mig första gången vid 05 och då fick jag gå upp och släppa ut han då han fortfarande tycker det är VÄLDIGT farligt att gå ut genom kattluckan.. MEN grejen är att han går IN genom den.. Så han är smart och vet ju hur han ska få oss att vakna tidigt på morgonen i alla fall.. Jag somnade i alla fall om och vaknade långt senare... Det var skönt att få sova ut... Men sen har jag ju vaknat i natt av att min käre sambo låg och sjöng för mig i sömnen... Gulligt.. =) Man kan ju inte göra annat än att småle.. =)

Åkte in till stan och gjorde "hela" E-Center... Missade nog inte en enda affär förutom Coop... Blev väl ett och annat handlat..
Åkte hem och la mig och vilade och nu har jag lagat mat så jag väntar på att Robert ska komma in så vi kan äta..

Snickarn har vart här i dag med och fått upp limträbalken och brutit in den i befintligt tak... Så det går framåt där med.. =)

Glöm inte kolla "Ensam mamma söker" i kväll... =)

Förresten så kollade vi på fjärde filmen med Johan Falk i går hos Anders och Lena... Den var oxå bra men första och tredje filmen har hittils vart bäst.. Så nu är det bara att vänta in femte och sjätte filmen.. =)

Stort grattis Farfar på din 91 års dag i dag... Ringde och grattade han i morse och han lät så pigg så.. =)

Hejdå folket!

Inga kommentarer: