lördag 10 oktober 2009

Helg...

Dagarna flyger fram och nu är det helg igen... I går slutade vi redan strax före 15 så jag åkte ner till stan och shoppade en ny tunika.. Jättefin och svart så klart! Sen åkte jag och klippte mig och färgade håret... Är ju rätt impulsiv av mig och kom på att jag VAR TVUNGEN att klippa mig och det gärna för flera dar sen men det fick bli i går... Har varit rätt trött på mitt hår då det var slitet och inte sett "levande" ut så jag släppte lös frisören i håret på mig... =) Blev total omvandling om jag själv får säga det... Färgade det mörkt med nån slinga i och klippte mig så som jag aldrig tidigare vågat... =) Har inte vant mig än men jag tror jag är nöjd.. =) Och förlåt Mia om jag inte klippte mig hos dig den här gången men jag kommer igen.. =)
På kvällen var vi bjudna till Anders och Lena på Tacos!! Så himla gott var det!! Och till efterrätt fick vi Hallonpannacotta... Mmmmm... Ja bra mätt blev vi allihop tror jag... Vi spelade kort och hade en himla mysig kväll.. Tänk vad lyckligt lottade vi är som fick så bra grannar, ni är guld värda!
Men jag vet inte vad det var som gjorde att min käre sambo snubblade hem över stenhällen på natten... Kanske var all god mat vi åt... Eller allt flytande som gick åt... =)

I dag gick hela förmiddan åt att städa.. Får ju göra så gott man kan mitt i allt byggande... Sen brummade jag in till stan och handlade innan jag for hem och började förbereda en Hermanssons Frestelse för framåt eftermiddan kom Lizette & Daniel med barnen på besök..
Vi fikade, åt och bara slappade... De har en förmåga att bli så trött varje gång de kommer till oss.. =) Lizette och jag tog i alla fall en promenad i kylan...

De åkte vid 19 tiden så nu ligger vi här i soffan och slappar och kollar på TV.. Får nog bli en tidig kväll känns det som...

Återkommer med bilder i morgon på hur långt bygget kommit och KANSKE en bild på min nya frisyr... Om jag vågar.. =)

Hejdå!

Inga kommentarer: