måndag 26 oktober 2009

Ny vecka, nya jävelskaper...

Och regnet det bara öser ner... Fy, ja man kan ju bli deprimerad för mindre.. Vädergudarna hade lovat uppehåll hela helgen och i dag men det har ta mig fan pissat ner hela helgen.. Såå grått o trist.... Men det är bara att bita ihop och räkna dagarna tills det blir ljusare igen.. Och det tar ju en liten stund....

Vaknade i natt igen av att min käre sambo låg och sjöng för mig i sömnen... =) Den här gången fick jag höra.. "Så låt de sista ljuva åren"..... Ja jag bara ler ja...

För övrigt så går jag och är lite småförkyld och har sprängande huvudvärk men annars är allt bara fint.. Och rökfri är jag fortfarande... Har inte haft ett enda återfall sen jag slutade den 18 juli.... Och det är jag MYCKET stolt över!! Samtidigt så har jag alltid sagt att den dan jag blir gravid ska jag sluta röka och det gjorde jag ju med... Jag tycker faktiskt för barnets skull att man inte ska röka under graviditeten för det kan ju medföra en hel del skador på fostret.. Och hur illa ser det inte ut när nån kommer höggravid med en cig i handen?? Hemskt om jag själv får säga det men sen är det ju självklart upp till var och en... Kommentera gärna med era åsikter..

Jobbat har jag också gjort i dag.. Dan gick jättefort och jag fick en hel del gjort trots att vi inte hade nån utbildare utan det var jag som ledde gruppen..

Nä, nu ska jag kolla klart på Postkodmiljonären... Hmm... Undra när de ska komma hit och knacka på.. =)

Ha en bra kväll!

Kramen

2 kommentarer:

Anna sa...

haha neej,hann inte göra den,men ska dit imorgon,men fåse,för nu har ja feber och huvudvärk:( Ja visst är hon söt mitt lilla troll:)Kram

Karin sa...

Haha - måste jag ens kommentera det där med rökning under graviditet :-) Jag tycker ju att det är likvärdigt med barnmisshandel :-( Klarar man inte av att göra ett uppehåll så är man inte en bra förälder till sitt kommande barn! PUNKT! Så Malin - du har helt rätt! P&K!