torsdag 22 oktober 2009

Nöff Nöff...

Jaha, då har man varit iväg och tagit influensaspruta i dag då... Hmmm.. Stod i valet och kvalet om jag verkligen ville ta den men det blev så och jag kan erkänna att jag fortfarande inte bestämt mig om jag ville eller inte.. Smart va för det är ju LITE för sent att tänka på det nu.. =) Men men...
Sen har jag haft fullt upp på jobbet i dag.. Först utbildning med en av våra fondförvaltare och sen satt jag hela eftermiddan och ända in på kvällen med min chef för att diskutera hur det kommer se ut på kontoret i Söderhamn och allt praktiskt runt det.... Kändes riktigt bra tyckte jag och kul att mina åsikter och tidigare erfarenhet är viktiga.. =)

Orkade absolut inte laga mat när jag kom hem efter en lång dag och till på köpet bra ont i armen sen sprutan så jag köpte med mat hem....

Sen fick vi besök av Anders, Lena och Hampus... Men tänk så go han är Hampus och vad han växer så det knakar... Jag började killa han i huvudet och vips så somnade han men först kollade han på Simpsons och det var ju jättespännande... =) Sötnos där =)

Snart är det dax att sova sen är det bara en dag kvar innan helg igen och det ska bli såå skönt...
I morgon blir jag själv med gänget på kontoret så vi kommer träna säljsamtal och läsa på om fonder och aktier.. =)

Ha en bra kväll!

Kramen

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja Malin nu e de dags med en liten knodd för er oxå:-)

Karin sa...

Jag har fortfarande ont i armen sen min spruta i tisdags... det har dock avtagit en aning. Kram å trevig helg!!