torsdag 8 oktober 2009

Snart fredag igen...

Ja nu är det bara en dag kvar sen är det helg igen.. Ska bli såå skönt.. Har haft korta dar hela veckan men det har varit tunga dagar.. Ekonomi för hela slanten och tunga bitar med valuta och penningmarknad och en massa annat... Hmm.. Ja jag har inte sovit på lektionerna men just nu står det still i skallen på mig...

My darling hade gjort matlåda till mig när jag kom hem så jag slapp laga mat så ikväll blir det bara varma mackor och sallad...

Och som jag nämnde i går hade jag ju problem med vad jag skulle titta på klockan 20 på TV men jag löste det.. =) Kom ju på att vi hade fått en Boxer till som vi inte kopplat in men den är inspelningsbar så jag kopplade in den, spelade in Stockholm-Arlanda, kollade på Bonde Söker Fru och kollade det förstanämnda efteråt.. Ha, bra va? Så nu är det problemet löst framöver om det är fler program som krockar...

Kommer ni ihåg att jag väntade på X antal brev i somras... Jag väntar fortfarande... Hahaha.. Tror ni de kommer nåt?? Ja jag hoppas det i alla fall... Ja jag kanske är lite väl optimist men jag lever på hoppet... =) Det sista jag hörde var att det skulle komma i oktober.. Fast inte vilket år...

Nä, ska va lite social nu.. Eller fortsätta kolla kontorsmöbler.. =)

Vi hörs!

Inga kommentarer: