tisdag 6 oktober 2009

Ekonomivecka...

Dagarna går så fort och jag hinner inte skriva här.. Dels har jag ingen dator på jobbet än så länge och när jag kommer hem ska det lagas mat och plockas innan jag får en stund framför dumburken.. =) För övrigt har jag sovit kass inatt och haft en fruktansvärd huvudvärk hela dan i dag.. Hade otäcka mardrömmar och sen så var det ju fullmåne.... Kan ha lite svårt att sova då ibland...

Den här veckan har vi i alla fall Marknadspunkten som utbildare och vi pratar och lyssnar EKONOMI hela dagarna... Ekonomiska termer, aktier, fonder osv... Ganska tungrott att sitta o lyssna på faktiskt men samtidigt väldigt intressant eftersom det är de jag kommer jobba med sen och då är det ju bra om jag vet vad Baisse och Hausse är för nåt.. Hahaha...
Får sovmorgon på morgon då vi börjar 9 varje dag.. Sen slutar vi rätt tidigt med... Guldvecka med andra ord...

I dag på lunchen åkte jag till E-Center och kollade om det stod några och sålde mobiltelefoner där och det gjorde det ju så jag skaffade en Samsung som jag skulle ha som tjänstemobil men när jag kom tillbaka till jobbet säger tjejerna att det inte är så bra täckning här med Telenor så efter jobbet brummade jag tillbaka igen och ville lämna tillbaka telefonen men ICKE!! Tror ni det gick?? Nä, nu ska vi gå den krångliga vägen och åka hem och ringa kundtjänst och säga att man ångrat sig vilket de i sin tur skickar en portopåse så jag kan skicka tillbaka telefonen!!! Dels förlorar ju de på den affären och sen blev jag förvånad att de inte ens hade en Antichurn när jag ville säga upp det direkt... Men nu får det bli så och jag kommer istället teckan ett Telia abonnemang för de vinner alltid i längden...

Nu har vi precis ätit hemmagjorda köttbullar, potatis, grönsaker och sås... Gott sörrni!!

Ha en bra kväll!

//Malle

Inga kommentarer: