onsdag 7 oktober 2009

Fullt ös...

Ja det är det allt från morgon till kväll just nu men skönt ändå att börja 9 på morgonen och sluta 15,30-16... Dels får jag lite sovmorgon och dels hinner jag med lite när jag kommer hem... Fast jag har jobbat varje eftermiddag när jag kommit hem.. Letat kontorsmöbler osv.. Men i dag har jag nog hittat nåt intressant.. Vi får se... Om inte annat så kanske nån som läser vet nå som är till salu??
Har precis ätit nu och ska kolla på TV.. Per-Åke kom precis och ska få sig en kopp kaffe...
Men jag har lite problem ikväll... Det är ju Bonde Söker Fru och Stockholm-Arlanda samtidigt klockan 20 men det lutar nog att jag kollar på TV4... =)

Vi hörs!

3 kommentarer:

Karin - big ass sa...

Vad är det för lyxdagar : ) nio till halv fyra!? Själv ser jag fram emot att vara ledig i morgon! Pappa kommer visst upp, men det tror jag först när jag ser det... P&K å Trevlig Helg i förskott!!!

Anna sa...

Ja fy .. Han bröt bekenet..

Malle sa...

Ja det är kanon.. =) Snacka om att jag är utvilad..
Å vad kul emd besök, hoppas bara han kommer nu då..
Trevlig helg!
P&K