lördag 17 oktober 2009

I dag har det hänt grejer... =)

Tänkte ju jag skulle ha åkt in till stan men det blev inget av med det idag så jag tar väl en tur i morgon i stället...
Kom en kompis med kille och barn och fikade så jag slängde ihop en sats med chokladbollar som det så fint heter.. =)
Så när de hade åkt la jag mig i soffan och kollade på Johan Falk - National Target... Kanonfilm!! Så nu kan vi kolla på fjärde filmen ikväll.. =)
Snickarna har precis varit inne och fikat så när de drog i gång igen var jag med ut och tog lite kort... Har gått undan i dag måste jag säga och det känns skönt att se lite framsteg i motvinden..

Här är hela utbyggnaden...



Här kommer sovloftet bli eller allrum eller nåt annat.. =)



Här rakt ut kommer nya hallen bli och nedre plan kommer bli vårt sovrum... =)



Ja det var nog allt för i dag, ska väl äta lite mat sen och slappa i soffan...

Ha en bra kväll!

Kramen på Er!

2 kommentarer:

Anna sa...

Nu hänger jag inte va bygger ni:D?Kram

Malle sa...

Vi bygger ut huset till vinkelhus fast nya delen kommer bli 1½ plan... =) Sen det är en hel del att göra.. Men det kommer bli bra när det blir klart.. =) Kram