måndag 12 oktober 2009

Vad är det som händer egentligen?

Ja det kan man fråga sig... I går morse hittades en 20 årig kille död på gatan strax utanför Söderhamn och på eftermiddan blev en 25 årig kille knivhuggen till döds inne i centrala Söderhamn... Helt sjukt ju!! I LILLA SÖDERHAMN!!! Men tydligen så går det runt löst folk här med som är kapabla till vad som helst... Bäst att hålla sig på hemmaplan...
I dag började vi utbildningen klockan 13 men jag hade fullt upp hela förmiddan ändå... Ringa en massa samtal och styra upp saker både här och där sen fick jag åka in till jobbet tidigare och ta emot en pall med dataprylar som kom... Sen i väg och fixa ny tjänstemobil... Gjorde ju det förra veckan men ångrade mig så nu gjorde jag ett nytt försök som kommer bli bra.. Fick dessutom ett riktigt GULDNUMMER!!! Och sånt gillar jag.. Hahaha.. =) Ja bra telefonnummer alltså.. =)
Hann inte vara med på utbildningen på eftermiddan för jag var ledig och hade ett annat viktigt möte inbokat.. =) Gick jättebra de.. =) Mer om det kommer nog längre fram.. =)

Nu händer nog inte så mycket mer i dag utan jag ska snart lägga mig o läsa tänkte jag... Så... Ja.... NATTI NATTI!

Inga kommentarer: