torsdag 15 oktober 2009

Filmtajm..

Nu har jag inte hunnit skriva på några dar, har haft fullt upp på jobbet och även när jag kommit hem...
I förrgår när jag kom hem åt vi mat sen kollade vi på Johan Falk - GSI och shit vilken bra film!! Så den kvällen gick fort och sen var det natta..
I går när jag kom hem lagade jag mat, sen kollade vi på Johan Falk - Vapenbröder och den var oxå bra men inte lika bra som GSI... Fick ett litet avbrott och kollade på Bonde Söker Fru sen kollade vi klart på filmen och bums i säng...
Så jag har alltså tillbringat de två senaste kvällarna i soffan o kollat på ruskigt bra filmer... =)Kan jag rekommendera att se om du inte gjort dé..

På jobbet är det fullt upp, säljutbildning onsdag-fredag och full fräs från morgon till kväll... Har även idag hunnit hämta min nya mobil... =) NICE som fan!

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på TV...

Bara en dag kvar sen helg och den har vi inte planerat nåt på tack och lov förutom att det ska snickras så det blir lugnt och skönt.. =)

Hej o hå!

Inga kommentarer: