tisdag 30 mars 2010

Vitt på backen igen...

Har haft en jobbig natt med Tindra då hon fortfarande inte har bajsat så hon har gnällt en del... Och jag var skittrött och ville bara sätta mig ner och grina men vad hjälper det?? Fick väl några timmars sömn i alla fall...
Vi gick inte upp förräns strax efter 10 i alla fall och det var skönt..

Efter frukosten tog jag och Tindra en promenad.. Vi var ute över en timme så jag var bra svettig när vi kom hem igen.. Så då var det skönt att ta en dusch..

Nu har jag nyss varit i stan och hämtat tapeter och handlat påskgodis till påskäggen.. Sen var jag och hämtade ett paket till Tindra igen från en mamma vars son Robert känner.. Mamman har tydligen ett gott öga till Robert för han hjälpt henne när han jobbat som vakt så hon köper en massa kläder till Tindra.. Jättegulligt! Så nu har vi lovat åka och hälsa på henne nästa vecka så hon får träffa Tindra!

Ska sätta ut lite grejs på Tradera så jag kan dryga ut kassan.. =)

Förresten, fick ju låna en bärsjal av syrran men man måste tydligen ha gått på Chalmers för att klara av att få på sig den... SUCK!! Kanske hade varit enklare med en Babybjörn va? =)

Nä, plikten kallar!

Höres!

2 kommentarer:

Anncha sa...

Tur man har massa vänner både här & där =)
Kraam till er och hoppas det fixar sig m magen för Tindra

Anna-Karin sa...

Haha... Åh nej då.. Du fick väl instruktions DVD'n med ;-))
Du kan ta med den hit så kan jag visa hur den funkar.. Längtar att få träffa er! Kramen