onsdag 17 mars 2010

Utflykt!

Kändes i början av veckan som jag kommit in mer i livet som mamma med spyor, inte kunna hålla tider, acceptera att jag inte hinner med mycket annat än lilla trollungen men jag ska inte klaga ändå för hon är verkligen världens goaste och hon är VÅRAN!!

I måndags eftermiddag kom Eva och Lennart hit och fikade och tittade på Tindra. Hon fick jättefina kläder av dom..



Jag fick oxå present =) Fina..



Jag plockade även fram babygymmet i måndags så Tindra fick ligga på och det tyckte hon mycket om..

Gotrollet vårat



I går åkte Tindra och jag på utflykt till Bollnäs.. Vi mötte upp Pilla och var på Rusta och Karlsson innan jag och Tindra fortsatte upp till Lokaldelen och hälsade på mina gamla kollegor.. Det var kul att se dom igen.. Saknar dom allt.. =)

När vi kom hem så hade Tindra fått paket på posten från sina tremänningar i Karlskoga, Joakim, Jenny, Ellen och Hannes och deras föräldrar/mina kusiner och morföräldrar. Jättegulligt!



Tindra har varit lite bökig i natt så jag är rätt trött i dag men Carina kom hit och vi tog en promenad i det fina vädret och sen fikade vi ute i solskenet.. Så Tindra fick en jättefin bok av henne!



Nu ska jag lägga mig och hoppas få sova en stund innan Tindra vaknar och vill ha mat igen..

Natti natti!

Inga kommentarer: