onsdag 10 mars 2010

Mysdag..

Idag har vi bara varit hemma och myst hela dan.. Natten gick hyfsat, Tindra ville ha mat först efter 4 timmar i natt då hon åt en dundermåltid innan läggdags..
Jag sov även en bit in på förmiddan när Tindra sov så jag känner mig skaplig i pallet i dag.. =)

Gårdagen tillbringade vi i Hudiksvall då vi först hade en tid på barnmottagningen.. Tindra hade tidigare tagit prover för att kolla om hon ärvt giftstruman av mig men hon hade tack och lov klarat sig så nu behöver vi inte dit nåt mer. Men de vägde och mätte henne så trollungen hade gått upp 195 gram på 5 dar till 3570 gram.. =) Och nu är hon 52 lång..
När vi var klara där så åkte vi till Tindras farmor och där var även fastrarna Maria och Lisette och kusinerna Melwin, Alwa, Cornelia och Emilia.. Det var kul att träffas alla en stund men vi var bra trötta när vi kom hem framåt kvällen..

Tindra låg och sov i faster Marias famn



Innan John Blund kom och hälsade på kollade jag och Robert på Luftslottet som sprängdes.. Den var kanonbra!

Ja och nyss har vi ätit lunch.. Har inte hunnit innan.. Har ringt en del samtal som behövdes göras och nu ska jag försöka ta mig in i duschen..

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Karin sa...

Tack för meddelandet : ) Skönt att höra att det blir bättre med sömnen! .... bättre å bättre dag för dag... Kram!