fredag 12 mars 2010

NEEEEJ, DET ÄR INTE SANT!!!

Natten har gått mycket bra måste jag säga.. Tindra vaknade och åt 2 ggr.. Skönt att få lite mer sömn än tidigare nätter... Eller ja... Jag vaknade med riktig magknip och kände direkt vart det var på väg... TARMFICKOR IGEN!!! Har svinont i dag men måste försöka klara mig igenom detta utan ett sjukhusbesök...
Har precis tagit en promenad runt Rondellen med Tindra och så följde Björn med.. Brukar kännas bättre när jag rört lite på mig om jag orkar dvs...
Ja det ända positiva med dessa jävla tarmfickor är att jag kommer rasa i vikt.. Har ju gått ner 12 kg av 21 kg som jag gick upp under graviditeten men det lär ju inte bli nå problem att tappa resten om jag ska ha ont i magen.. =)

I går hade vi en fullbokad dag inne i stan.. Vi började med att klippa oss och det var behövligt kan man säga.. Har inte klippt mig på 5 månader men klippte bara topparna nu för jag ska spara håret igen och vill slinga mig längre fram i vår.. Vill inte vara mörkhårig längre...

Efter frisörbesöket sprang jag in och handlade innan vi hade en tid bokad på Soc. där Robert fick skriva på faderskapspapper till Tindra. Sen var trollungen hungrig så vi åkte till BVC där vi också hade en tid inbokad men hon hann få lite käk innan vi träffade Ewy..
Och det lilla "matvraket" hade gått upp 230 gr på 2 dar!! Så nu väger hon 3800 gr. =)

Vi fick ett jättegulligt kort i början av veckan av Malin, Göran, Amanda och Anton.. Tack så jättemycket!



När vi kom hem i går eftermiddag kom Laufey och satt hos Tindra en sväng för Robert var uppe på taket och jag var tvungen ut i gäststugan och leta reda på några tröjor.. Det gick jättebra!

Laufey & Tindra



Tindra får sitt kvällsmål



Nä, nu ska jag gå och lägga mig och kurera mig...

Gonatt! =)

1 kommentar:

Anncha sa...

Kul att följa er o eran vardag men trist med dina "Fickor" :(

Hoppas ni har det gott o myser osv. Vi får höras. Kraaam