tisdag 23 mars 2010

Nattvak..

I går kom fotografen hit igen och vi skulle göra ett nytt försök men Tindra sov större delen av tiden i går med.. Suck... Men vi fick några fina bilder i alla fall... Så vi ska väl förstora nåt oxå + att det kommer i tidningen på fredag..

Sen tog vi en långpromenad med Tindra, det var jätteskönt.. Och jag väntar bara på att det ska tina på gångvägarna här ute i Jonskär så jag kan gå långa rundan varje dag.. För nu ska promenaderna ta fart när våren är i antågande.. =)

På eftermiddan åkte vi in till stan och handlade mer blöjor och våtservetter. Sen var vi och kollade på tapeter men vi kan inte enas riktigt än... =)

På kvällen kom Per-Åke och hälsade på så Tindra fick en jättefin klänning och ett par leggings av han. (Bild kommer senare)

Jag var så fruktansvärt trött så jag gick och la mig med Tindra vid 21 tiden och trodde väl i mitt stilla sinne att vi kanske kunde få sova okej en natt men icke.. Hon har haft ont i magen hela natten och med andra ord varit vaken så jag är inte riktigt med i knoppen i dag ja... Ska i alla fall försöka ge mig ut på promenad sen..

Nä, nu börjar Tindra vakna till liv igen och då är det bråttom med käk.. =)

Ha dé!

Inga kommentarer: