måndag 29 mars 2010

Vart tog våren vägen?

I går blev det ju sommartid.. Och jag brukar ha stenkoll på när det är men inte denna gången.. Undrade varför klockorna i köket gick fel helt plötsligt och fattade inte varför förräns framåt eftermiddan..
Och i dag har det snöat hela dan så man kan ju verkligen undra vart våren tagit vägen...

I dag har i alla fall Tindra och jag varit in till stan och besiktat min bil... Visste ju att den inte skulle gå igenom men det var inte så mycket fel som jag trodde.. Bara två enkla saker att fixa... Skönt!

Sen hade jag en jobbig eftermiddag då trollet inte ville sova utan skrek en bra stund.. Så det var bara att göra mer käk till henne för hon var ju inte mätt.. Men sen sov hon och då passade jag på att måla lister och laga mat...

Orkar inte skriva mer i dag så vi hörs en annan dag!

Natti natti

2 kommentarer:

Karin sa...

Världens bästa spädbarnsbok - nästan gratis - inkl. frakt! Köp nu!!! Annars gör jag det åt dig!

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=917429055X

Puss!

Malle sa...

Sådär.. Beställd! =)

Tack för tipset!

Puss och Glad Påsk