torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen..

I går tog jag och Tindra en riktig långpromenad, skööönt, men nu väntar jag ivrigt på att snön ska smälta på gångstigen så jag kan ta långa rundan varje dag..
När Tindra fått sin lunch for vi in till stan och hämtade ut kort på Expert, de som fotografen var hit och tog i måndags.. Blev jättenöjd! Så jag tog en massa dubletter och har i dag skickat till Farmor och Farfar och Mormor.. Då blir de nog glada..
Sen gick vi och hälsade på Rachel på Krysset..

Natten har gått hyfsat tycker jag.. Ja man ska väl inte klaga när hon vaknar och vill ha mat var tredje, var fjärde timme..

I morse drog jag igång och dammsög och skurade innan vi hann ut på en promenad..

Strax innan lunch kom Anncha och Cina och hennes son hit och hälsade på. Tindra fick en jättefin klänning och bolero av dom.



Sen fick jag ett halsband av Anncha som jag blev jätteglad åt! SUPERTACK!!



På eftermiddan åkte jag in till stan själv och handlade lite.. Sprang in på Lindex och provade ett par jeans som jag skulle vilja ha men måste gå ner några kilo till så de sitter bra innan jag köper dom.. Men däremot hittade jag en sååå gullig dinousariedress till Tindra som jag bara var tvungen att köpa.. =)





När jag kom hem åt vi våfflor.. Det var gott men det blir allt mäktigt så det är ju tur man inte äter det för ofta..

I morgon ska vi träffa barnläkaren på BVC.. Ska bli spännande och se hur mycket lilla trollet gått upp nu på en vecka.. =)

Lovade ju oxå att lägga ut kort på klänningen och leggingsen Tindra fick av Per-Åke..



Ligger och myser efter en promenad



Pappa och dotter myser i soffan



Nu blir det TV en svänga..

Ciao!

4 kommentarer:

Anncha sa...

Å Dinosauriedressen va verkligen cool =)

Va supertrevligt att komma ut o se och känna på er lilla söta Gobit Tindra ....som e på väg att bli en Stor Bit nu :)
Sen att se hur ni bor oxå, ni bor verkligen underbart fint därute.

Hoppas det inte dröjer allt för länge innan man kan ses igen. Kraaaam

Malle sa...

Det var jättekul att ni kom! Och tack för fina klänningen och halsbandet!
Ses snart igen!
Kramar

Karin sa...

Vad fina ni var i Ljusnan idag : ) Superbra kort!!! Åh, den där drakdressen har Albin i grönt - den är ju så frän - snygg i rosa också ju!!! Puss å trevlig helg!!

Malle sa...

Tack så mycket! Ja jag hörde Pilla sa att Albin hade en i grönt.. Coolt! Trevlig helg!
Puss