tisdag 2 mars 2010

Ta sig tid...

Ja det duggar inte tätt längre mellan inläggen men tiden finns helt enkelt inte och när jag väl får några minuter för mig själv så finns det mycket annat att göra.. Eller så passar jag på att sova för jag kan lova att jag är trött.. Men det är väl så det ska vara som småbarnsförälder eller??
Känns lite som jag försvunnit från omvärlden då jag inte hinner ha så mycket kontakt med mina vänner men det kommer väl...

I lördags kväll blev vi i alla fall bjudna på middag hos Anders och Lena.. Jättetrevligt trots att jag var supertrött.. Sen blev det en omgång kortspel men jag stod över för jag kände att John Blund redan hade infunnit sig och Tindra behövde matas..
Men tack än en gång för all hjälp, ni är guld värda!

Här kommer den fina tårtan Lena hade bakat tills vi kom hem från BB =)



I söndags gjorde vi premiärturen med nya barnvagnen och här är en mycket stolt pappa =)



I går var vi på vårt första BVC besök och Tindra hade inte gått upp så mycket så vi ska försöka mata henne oftare och hoppas att hon ökar lite mer i vikt tills vi ses nästa gång på torsdag..
Sen hann jag springa in på olika affärer och leta overall till trollungen för hon drunknar ju i de hon har.. =)
Hade turen att hitta en på nätet i dag.. =)

Nu har jag nyss ammat igen och gett henne ersättning så det får bli ett kort inlägg i dag för jag måste passa på att vila lite nu...

Här kommer i alla fall två kort till...

Tindra fick en jättefin barbapappa av Mattias



Tindra mätt och belåten efter maten nyss =)



I morgon ska jag in till Volvo och plocka bort airbagen så jag kan ha Tindra i framsätet.. Ska passa på att handla lite med tänkte jag... Och sen om jag orkar kanske det kan bli en promenad... Får se om mamma och pappa kommer i morgon oxå.. Hoppas det så de får se lilla trollungen.. =)

Ha det bra alla!

Kram

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja jag minns man var trött innan man kom in i allt :-) men sen flyter de på ganska bra.. Bara rutinerna kommer in=) Hon e bara för söt :)
Ha de så bra
Puss & kram

Anna sa...

De var jag alltså :-) Såg ja var inloggad som en kompis hihii
Puss & Kram

Karin sa...

Om några månader så sitter nog rutinerna som smäck! Vi hörs då gumman, det är lugnt, skit i oss nu, du har DIG att tänka på nu!!! Puss! ps. SÅÅÅ SÖÖÖT! ds.

Jessica sa...

Vad härligt att få titta på söta Tindra på bild! Ha det så gott!! Hälsningar från Jessica