lördag 27 mars 2010

Ja då var det helg igen då..

I går fm tog jag en promenad med Tindra och sen fick Robert hämta upp oss efter vägen då vi for vidare in till stan och BVC. Denna fredag fick vi även träffa barnläkaren och en mycket bra sådan.. Och ja, jag har ju redan skrivit tidigare att Tindra är ett riktigt matvrak och på en vecka nu hade hon "bara" gått upp 510 gram!! Normalt är alltså att gå upp mellan 100-200 gram per vecka men inte vår trollunge inte.. =) Så nu väger hon 4670 gram! Men det är ju bättre att hon är matglad än tvärtom..

Efter besöket åkte vi ner till Krysset där vi träffade en kille som vi fick en värmedyna till Tindra av. Han hade hela sin familj med sig och deras 4 månaders son som vägde som Tindra... Han var jätteliten jämfört mot henne tyckte jag..

Vi åkte även ut på E-Center och gick runt där, bl.a. hälsade vi på Lena och Malin som stod och sålde på loppisen...

På kvällen bjöd vi Lena, Anders, Laufey och Björn på Tacos.. Och tänk att vi aldrig tröttnar på det, ja det är ju sååå gott bara..
Väntade på att klockan skulle bli 21,30 så vi fick kolla på Solsidan men så var det inställt i går.. Less jag blev...

Förresten, i går var vi i tidningen här oxå.. Och i dag är vi i Karlskoga-Kuriren..



I går fyllde min älskade syster år också.. Jag skickade ett homemaid card till henne.. Är ju lite sugen på att börja scrapbooka så hon fick bli min försökskanin.. =) Men hon tyckte det var fint.. Och paket kommer ju till helgen.. =)

I natt har trollet vårat varit lite gnällig så det har inte blivit så mycket sömn.. Dels spydde hon ner hela mig och sig och sängen i natt så det blev en dusch och bädda rent mitt i natta..
Men nu på fm har vi badat henne och nu är hon så fin och luktar så gott som bebisar gör.. =)

Pissväder är det ute också så i dag blir det ingen promenad utan vi ska åka in till stan och gratulera Malin som fyller år..

Hoppas på bättre väder till veckan så jag kan fortsätta mina promenader.. Och det märks att Tindra älskar att vara ute i vagnen.. Och det blir ju bra träning för mig för jag lär ju försöka komma i form, dels till bröllopet vi ska på, till vårt dop och sen till min lilla utmaning med syrran... Du har väl inte glömt va?? =)

Nu ska jag vänta på att vår älskade trollunge ska vakna så ska vi fara mot stan sen..

Ha en fortsatt fin lördag!

Puss på er!

Inga kommentarer: