söndag 14 mars 2010

Söndag

I dag mår jag väl lite lite bättre kanske... Jag och Lena tog en promenad på förmiddan med våra kids.. Det var himla skönt i solen men annars lite kyligt i dag..

Snickarn har varit här i dag så nu är även alla taklister uppe i kök, vardagsrum, sovrum och hall!! Kors i taket va?? =) Skönt i alla fall..

Skulle ha badat Tindra i går men jag hade ingen ork så det blev ett skönt bad i dag istället tidigare än planerat då hon bajsade ner i princip hela sig... Men badet i dag gick jättebra, hon tyckte det var jätteskönt!!

På eftermiddan kom bästa Familjen Högberg och hälsade på och tittade på Tindra.. Hon fick jättefina kläder och en liten kanin av dom!

Bästaste Familjen Högberg



Häftiga kläder från Thailand, nalle och strumpor



Nu har jag precis ätit mosad potatis i sås.. God söndagsmiddag va?? =) Och Robert, Anders och Lena ska käka köpmat.. Inte ett dugg avis... =)

Nä, nu orkar jag inte skriva mer..

Hejdå folks!

Inga kommentarer: