lördag 20 mars 2010

Lördag

I går kväll var vi bjudna till Laufey och Björn. Vi fick kycklingsoppa och till efterrätt hade Laufey bakat en smarrig Baby Ruth tårta.. =) Till soppan fick jag ner ett halvt glas rödvin! Men sen var det stopp! Och inte speciellt gott tyckte jag det var heller.. Men maten var otroligt god!





Tindra skötte sig exemplariskt, lika snäll som vanligt! Och populär... =)

Här får Tindra sitt kvällsmål av Maja



Jag gick hem med Tindra och tittade på Solsidan innan vi gick och la oss.. Ja vad ska man säga om Solsidan? Det är ju bara sååå bra! Skrattade så jag höll på o dö i går när italienarn öppnade käften... Hahaha...

Idag på förmiddan for jag och Tindra in till stan en sväng och köpte en liten present till Monica som fyller år på tisdag och när vi kom hem igen hade hon och Stig kommit hit.
Vi tog en promenad i det fina vädret sen hade de med sig fläskfilégryta med ris och sallad som vi åt! Jättegott!
Vi fick oxå jättefina blommor av dom!



Tindra och Monica



Nu ska jag fortsätta mata trollungen!

Ha en bra lördagkväll!

Inga kommentarer: