söndag 28 mars 2010

Långpromme..

Natten har gått både bra och mindre bra.. Det mindre bra var att Tindra haft ont i magen och skulle behövt bajsa men hon trycker och trycker men inget kommer så jag förstår om stackarn har magknip.. Det bra var att hon endast ätit en gång i natt, så med andra ord gick det runt 6 timmar mellan målen... Skönt! Fast jag har ju ändå varit vaken i natt men hoppas på att trollet får bajsa under dan och sova bra natten som kommer...

Jag och Tindra tog en timmes promenad i rask takt och det var jätteskönt.. Hann ju inte med promenaden i går + att det var skitväder så då passade jag på i dag..

I förmiddags fick trollungen göra premiären i babysittern.. Såå söt! Hon gillade det.. En stund i alla fall.. =) Och visst har hon blivit stor?

Sötast







Nu har jag nyss duschat och håller på att göra Thaisoppa.. Var hur längesen som helst vi åt det så det är väl på tiden nu.. Vi ska käka med Anders och Lena och jag hoppas Lena tycker om den lite "starkare" soppan.. =)

4 kommentarer:

Anna sa...

Söt hon är skit va lik pappsen hon har blivit :)

Kramar

Malle sa...

Ja hon är så go och söt så...
Glad Påsk!
Kram

Anna-Karin sa...

Sööt! Hon passar bra i babysittern :-) Gillar hon den?
Kram

Malle sa...

Ja hon stormtrivs i babysittern!

Puss