lördag 13 mars 2010

Melodifestival final..

Ja jag mår väl kanske lite lite bättre i dag om jag själv får säga det men jag ser ut som sju svåra år, har gått ner 2 kg sen i går och går inte upprätt precis så ni kan ju tycka lite synd om mig.. =)
Tindra har fått mat 2 ggr i natt igen så det har funkat bra tycker jag..

Lena och Hampus kom in och fikade i går och de hade med sig så fina kläder till Tindra.

Charmknutten Hampus



Somrigt och fint till trollungen från Lena, Anders och Hampus



I går eftermiddag kom även Laufey och Alice hit (Laufeys svärmor). Alice ville så gärna se Tindra och hon hade med sig så fina kläder till trollungen..

Fina kläder från Alice



Tindra fick en mysgos kanin av Laufey & Björn



Snygga Espritbyxor har Tindra fått av mormor och morfar



Fin bagheeraoverall även den från mormor och morfar



Fin somrig bodyn har lilltrollet fått från Sara



Ja och ikväll är det melodifestival final och jag och Tindra ska mysa själva för Robert ska iväg och jobba.. Men jag är inte så säker på att jag orkar hålla de blå öppna hela kvällen utan jag går förmodligen och lägger mig med trollungen.. =) Har i och för sig inte heller kollat varje vecka så jag har inte så stor koll vilka som är med.. Vem tror du vinner?

Har suttit och kikat lite på nätet på scrapbooking så jag har mailat en tjej här i Söderhamn som håller på med det och som har kurser... Skulle va kul att lära sig lite sånt och skicka ut fina dopinbjudningar som jag gjort själv...

Nu ska jag se om inte Tindra vaknar snart och vill ha mat.. =)

Ha en bra lördag!

1 kommentar:

Karin sa...

Skönt att det blir bättre - och jag tycker synd om dig ; ) Jag hör av mig snart! Kram så länge!