lördag 18 april 2009

Booooring....

Ja här sitter man en lördag eftermiddag och jag är sååå uttråkad... Vet inte vad vi ska hitta på.. I och för sig kan det vara skönt att inte ha nåt inbokat men jag vill göra nåt... =)
I morse var jag med på föreningens styrelsemöte eftersom jag är med i festkommittén.. Jag och Laufey spånade fram en hel del idéer i går när vi var på Kröken (vår samlingslokal) så då tog jag upp allt sånt i dag... Bl.a. måste vi fräscha upp lokalen, tapetsera eller måla om, ställa in lite fina blommor, måla utemöbler, införskaffa ny stereo, fräscha upp utanför med lite nya gungor osv.. Allt togs emot positivt så nu blev jag ansvarig till att uppfräschningen sker.. Kul!
Sen ska vi ju ha pubkväll nästa helg och med tanke på att Gert Fylking och Robban Aschberg promenerar från Ystad till Haparanda bör de komma till Söderhamn nästa helg och då kan man ju skicka in och ge de olika uppdrag så nu har jag skickat in att de är välkomna till oss på pubkvällen och allt överskott då går till prostatacancerfonden... NICE VA?? Så nu håller vi tummarna för att de hör av sig...

I går var jag hos läkaren och det gick väl bra... Fortsatt sjukskriven ett tag till och sen ska jag ju till Hudiksvall på tordag till Medicinkliniken så då får vi se hur det går...

Nä, dax att göra nåt.... Men vad???? Ska fortsätta kolla på bil och båt på Blocket i alla fall...

Förresten... Jag klippte av mig luggen i mrose... =)

Höres!

Inga kommentarer: