lördag 25 april 2009

En snabbis...

Ja det får bli en snabb uppdatering i dag... Har haft städdag här i Jonskär och eftersom vi är med i festkommittén så började vi kl 09,30 med att bre mackor och koka en massa kaffe som sen Robert och Lasse körde ut till alla som var med och jobbade.. Sen hade vi ärtsoppan klar klockan 14 då alla kom och åt och drack punsch till... Hem en vända nu och har vilat och legat i solen en stund för jag mår ju som sagt in bra men jag ska fräscha upp mig inför kvällen då vi har pubkväll på Kröken! Hoppas det kommer riktigt mycket med folk nu när det är kanonväder oxå... Jag komemr väl stå i baren ja... Som bartender alltså... =)
Vi är några stycken som ska träffas innan och käka ihop.. Kul!
I går var jag inne på stan och shoppade.. Skor, byxor, linne och stickad kofta.. Jättefint och somrigt!
Sen var jag och handlade all mat som vi skulle ha på städdagen idag.. Pust o stön! Var helt slut när jag kom hem...
På kvällen grillade vi och jag satt ute o åt i bara kjol!! Snacka om väderomslag bara så där.. SKÖÖÖÖNT!!!
Sen gick vi ner till Laufey och Björn för Laufey fyllde år!! GRATTIS!

Nä, dax o slappa en stund till innan jag ska göra mig ordning..

Ha en skön lördagskväll!!

Kram

Inga kommentarer: