torsdag 23 april 2009

TACK MIA!

I dag har inte varit sån bra dag.. Mått lite sisådär.. Har väl inte riktigt förstått vad jag fått för diagnos men det känns lite som om jag är överkörd av en ångvält.. Förmiddan tillbringades hos Lena, grannen, ute i solen med kaffe och nybakta bullar... GOTT!! Sen ringde Blåklinten, en blomsteraffär inne i stan och sa att jag hade fått blommor. Och eftersom jag ändå skulle åka in och handla skulle jag komma förbi och hämta dom... Jag hade ingen aning vem de var ifrån... =)
Åkte in till stan och började på E-Center så då gick jag in på Lindex för att kolla om jag hittade nå "tröstkläder" (brukar kännas lite bättre om jag köper kläder när jag inte mår bra) =) så jag hittade en par gröna cargobyxor och en svart topp men sen fick jag beslutsångest och då tänkte jag hänga tillbaka allting men det slutade med att jag hängde undan det tills i morgon... Sen gick jag in på ICA och storhandlade.. Var helt slut när jag kom ut därifrån 1000:- fattigare.. In på ÖB och köpte billigt toapapper och avslutade med att hämta blommorna på Blåklinten..
Hann kanppt in med varorna när jag kom hem förräns jag öppnade blommorna... Jättefina stora röda rosor fick jag av Mia och ett gulligt kort till!! TACK MIN UNDERBARA VÄN, du förgyllde min dag!!!



Nu har vi ätit mat och hängt ut årets första tvätt på tork... Sen har vi suttit och tittat på Simba och Sotiz i snart en timma när de försöker få ut en liten musstackare ur buskarna... De gör attack från varsitt håll... Ja vad gör man...

Nä, ska nog slappa lite nu..

Höres!

Inga kommentarer: