onsdag 8 april 2009

Busungar....

I morse efter att jag släppt ut katterna så jag gick ut och hörde att det var nåt som gick på taket... Tänkte i mitt stilla sinne att det måste vara en STOR fågel som låter så mycket när han går MEN..... när jag tittade upp var det ingen fågel UTAN Sotis som hade tagit sig en tur upp på stegen och upp på taket... =) Ja vad säger man... Hahaha.. Hjälpte han ner....
Sen åkte jag och Robert in till stan och tränade, det var skönt... Efter det åkte vi och lämnade min bil för det ska bytas kamrem, vattenpump och bromsbelägg på den...
Vi hann ta en kaffe på Krysset innan vi gick och storhandlade inför påsk...

Har städat lite hemma i em, gjort iordning alla påskägg och när jag kom ut i kväll och skulle skura i gäststugorna (måste ju göra fint innan familjen kommer i morgon =)) så tittar jag upp på taket igen och vilka sitter inte där??!!!! Jo både Simba och Sotis!!!! Hahaha.. Ja de lär trivas på taket.... Fick ner Sotis efter en stund men medans jag stod och pratade med Lena tog han och klättrade upp på stegen och upp på taket IGEN!!!! Ja herregud säger jag.... Det är våra busungar dé =)

Hinner städa klart inne i huset i morgon för ikväll blir det bara TV...

Hoppas det blir fint väder hela helgen nu, såg i alla fall skapligt ut på YR

Hahaha.. Nu kan jag länka oxå... Ringde till syrran och frågade hur jag gjorde... NICE!

Ha dé!

Inga kommentarer: